Információs oldal
Vidékről érkezett vásárlóink megvárhatnak bizonyos típusú javításokat, amelyet telefonon előzetesen szükséges egyeztetni munkatársunkkal. Ilyen esetekben a vidékről érkező ügyfeleink készülékének szerelésére elsőbbséget tudunk biztosítani. A telefonos időpontkérésre azért van szükség, hogy ne kelljen órákat várakozva töltened a szerviz esetleges túlterheltsége miatt, hanem a megbeszélt időpontban munkatársunk azonnal el tudja kezdeni a javítást. Ez a kedvezmény nem minden esetben érvényes. A kiegészítőkre, illetve az aprólékosabb, időigényesebb szerelési munkát igénylő beavatkozásokra ne tudunk elsőbbséget biztosítani. Elérhetőségeinken érdeklődhetsz a hibajelenség elmondásával, és amennyiben látatlanban egyértelműen beazonosítható a hiba, megbecsülhetjük a javítás hozzávetőleges időtartamát és a felmerülő alkatrészszükséget a hibás eszközödhöz.
Ha nem szeretnél időt és energiát ölni a konzol elszállításába, igénybe veheted szervizfutár szolgálatunkat.
- Az igénybevétel menete:
1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot.
2. Ha a megrendelőlapot pontosan kitöltötted, nem kell mást tenned, mint otthon várni futárunkat, aki a megrendelés időpontjától függően, a legrövidebb időn belül fel fog keresni. A hétfőtől csütörtökig 13:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz, hogy felvegye a meghibásodott gépet. Péntek 13:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható, a hétvégén leadott rendeléseket pedig keddenként tudjuk teljesíteni.
3. Dobozold be a meghibásodott konzolt, ha lehet úgy béleld ki a dobozt, hogy a gép ne mozdulhasson el, ne rázkódhasson szállítás közben. Mindig ragaszd le a dobozt, nehogy kinyíljon! a A gépre is ragassz egy papírt, olvashatóan írd fel neved, címed és telefonszámod, vagy email címedet, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra írd rá a címed, valamint címünket:
KONZOLOK SZERVIZE 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.
4. Ha futárunk megérkezik, a csomag átadásán kívül semmi teendőd nincsen már. Ugyanis a szállítási díjakat (1500 Ft elviteli és 1500 Ft visszaszállítási díj) csak a termék visszaérkezésekor kell megtérítened. A szolgáltatás előnye, hogy a futárszolgálatot igénybe vett megrendelők gépeit gyors-szervizünk javítja, így a javítási átfutási ideje akár a felére is csökkenhet. A gyors-szervizért semmilyen plusz költséget nem számítunk fel.
5. A csomagod beérkezésekor ellenőrizzük a tartalmát, és értesítést küldünk a megrendeléskor megadott email címedre. Ekkor kerül beütemezésre a szervizmunka. Amennyiben árajánlatra tartasz igényt, a hibafeltárást követően szintén email-ben értesítünk a várható költségről, amelyre oldalunkon, válaszlevélben, vagy telefonon is visszajelezhetsz, hogy igényt tartasz-e a szervizdíj ismeretében is a szerelésre vagy nem. Visszajelzésedre feltétlenül számítunk, hiszen amíg nem tájékoztatsz további szándékodról, nem tudjuk sem megjavítani, sem összecsomagolni a gépedet. A készüléket addig a beérkezéskori állapotában parkoltatjuk.
6. Amint elkészült a géped, email-ben értesítést küldünk, melyben informálunk a szervizköltségekről is. A gépeket javítás után minden szervizfutárral küldött készüléket szigorított tesztelési procedúrának vetjük alá, mivel személyesen nem győződhetsz meg az eredményről. Ezzel biztosítjuk, hogy csak működőképes állapotban érkezhet vissza hozzád a javításra küldött készüléked.
7. Miután megjavítottuk a berendezést, és a tesztelések is rendben lezajlottak, aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik 1-2 munkanapon belül kiszállítják hozzád.
Összegzésként tehát
- töltsd ki az űrlapot
- csomagold be a gépet
- várd meg a futár kiérkezését
az anyagiakat pedig elég a visszavitelkor rendezni.
Költségek, melyek az egész ország területére érvényesek:
- 1500 Ft elviteli díj
- 1500 Ft visszaszállítási díj (összesen 3000 Ft)
- standard szervizdíj (árajánlat igénylés esetén előzetes tájékoztatást küldünk)
A szervizfutár kényelmi szolgáltatás a FÁMA Futárszolgálat segítségével történik, mely kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.
Ennek keretében igénybe vehető:
- Házhoz szállítás minden magyarországi címre
- Országosan 1-3 munkanap kézbesítési idő
- Fuvarozási biztosítás
FONTOS!
A futárszolgálat nem a PlayitStore tulajdonában van, hanem együttműködő partnerünk. Tehát a szállítási költségek nekünk is adottak. Emiatt függetlenül attól, hogy végül elállsz a termék javíttatásától, az el- és a visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt sajnos nem áll módunkban átvállalni. A G4S végzi a futárszolgálat teljesítését, akivel nekünk szerződéses együttműködésünk és fizetési kötelezettségünk van minden esetben, ezért a díjat mindenképpen ki kell fizetni.
A ki- és visszaszállítás költsége tehát minden esetben azt terheli, akinek javítási szándéka van, úgy mint egy általános vásárlás esetén. (A szervizfutár is olyan mint egy vásárlás- tulajdonképpen megvásárlod a géped megjavítását- így egy bármilyen más üzletben megvásárolt termékhez hasonlóan, a termék visszavitele esetén sem fizetik ki a vásárló számára az útiköltségét vagy a postaköltségét. Például ha veszel egy nadrágot vagy lemezlejátszót. Gondold végig! :) ) A futárszolgálat csupán egy kényelmi lehetőség, amit felajánlunk vásárlóink számára, de annak költségét nem tudjuk átvállalni. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét.
A feltüntetett javításra és árra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, a megállapított hiba függvényében változhatnak. A szervizben feltüntetett árak bruttó árak.
Elektronikus adatátviteli rendszerhibák miatti késedelemért, problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.