Információs oldal
Az oldalunkon megrendelt termékeket utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd.
Amennyiben a személyes átvételt preferálod, úgy az általad kiválasztott üzletünkben készpénzfizetés ellenében veheted át a terméket.
Az online bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj a bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. A szállítási díj általánosan 500 Ft, bizonyos termékeknél egyedi szállítási költséget számolhatunk fel, amelyeket a termékadatlapon illetve a visszaigazoló emailben megtekinthetsz. Több termék rendelése esetén, amelyek különböző szállítási költséggel rendelkeznek, a szállítási költség nem adódik össze, magasabb szállítási költség kerül felszámításra.
Nem háztartási mennyiség esetén is változhat a szállítási költség, ez esetben a rendelés teljesítése előtt felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.
A termékek szállítási költségét a termék adatlapján találod meg, és a megrendelés előtt a kosaradban is ellenőrizheted.
Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!
A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések legkorábban a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket legkorábban két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap.)
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések legkorábban kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap.)
FONTOS!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
FONTOS!
Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!
Amennyiben problémád lenne a csomaggal, vagy a futárral, esetleg címet módosítanál, kérjük ezt a:
konzolok@playitstore.hu email címen, vagy a 0613214708 - as telefonszámon jelentsd be.
FONTOS! Abban csak a futárszolgálat tud segíteni neked, hogy a futár mikor érkezik!
Termék visszaküldés esetén
Termék visszaküldés esetén sajnos nem áll módunkban kifizetni a visszaküldés díját, ugyanis a visszaküldés költségei jogszabályban meghatározott módon téged terhelnek. A termék visszaküldéséből származó többletköltséget nem tudjuk vállalni, ahogy az minden egyéb üzletben is már megszokott.
Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes.
A raktáron levő PC-és valamint konzolos termékeket 3 munkanapig tudjuk tartani számodra, ha ezalatt az idő alatt nem veszed át, a rendelésed törlődik.
Üzletünkben készpénz mellett már bankkártyával, valamint OTPay mobilalkalmazással is fizethetsz! A következő kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), Visa (VISA, VISA Electron, VPay), JCB, AMEX.
- Üzleteink címe:
Allee - Videojátékbolt.hu (Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10, 1117, allee@playitstore.hu, +3670 947-5995)
Árkád - G2Shop (Budapest, Örs vezér tere 25/A, 1106, arkad@playitstore.hu, +3670 326-3913)
Campona - G2Shop (Budapest, Nagytétényi út 37, 1222, campona@playitstore.hu, +3670 325-9629)
Hunyadi tér - PlayIT Store (Budapest, Hunyadi tér 3, 1067, hunyaditer@playitstore.hu, +3670 677-5580)
Lurdy - Videojátékbolt.hu (Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14., 1097, lurdy@playitstore.hu, +367 432-045)
Pólus - Videojátékbolt.hu (Budapest, Szentmihályi út 131, 1152, polus@playitstore.hu, +3670 771-1399)
Westend - Videojátékbolt.hu (Budapest, Váci út 1-3, 1062, westend@playitstore.hu, +3670 388-8771)
Soroksár - PlayIT Store (Budapest, 1238, soroksar@playitstore.hu, +3670 604 3777)
Szeged - PlayIT Store ( Szeged , Londoni krt. 3 6724, +3630 576 6200)
Győr - PlayIT Store (Győr, Budai út 1, 9021, gyor@playitstore.hu, +3630 576 5100)
Asia Center - PlayIT Store ( Budapest, Szentmihályi út 167, 1152, asiacenter@playitstore +3630 576 4100)
Pécs - PlayIT Store (Pécs, Rákóczi út 66, 7621 pecs@playitstore.hu, +3630 576 5900)
Eger - PlayIT Store ( Eger, Agria Park, Törvényház u. 4, 3300, eger@playitstore.hu +3630 576 4800) - Nyitva tartás:
Allee : Hétfő - Szombat: 10:00-21:00 Vasárnap: 10:00 - 19:00Árkád : Hétfő - Szombat: 10:00-21:00 Vasárnap: 10:00 - 19:00Campona : IDEIGLENESEN ZÁRVAHunyadi tér : Hétfő - Péntek: 10:00-18:00 Szombat: 9:00 - 18:00Lurdy : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 19:00Pólus : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 19:00Westend : Hétfő - Péntek: 10:00-20:00 Szombat - Vasárnap: 10:00 - 19:00Szeged : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 18:00
Soroksár : Hétfő - Szombat: 9:00-18:00 Vasárnap: 10:00 - 14:00
Győr : Hétfő - Szombat: 9:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 18:00
Asia Center : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 19:00
Pécs : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 16:00
Eger : Hétfő - Szombat: 10:00-20:00 Vasárnap: 10:00 - 18:00
Nem szeretnénk, hogy a távolabb élők kimaradjanak a termékbeszámítás, eladás lehetőségéből. Éppen ezért lehetőséget kínálunk a termékek egyszerű felküldésére.
A termékbeszámítás futáros menete a következő:
A gép és játék beszámítás szokványos menetének megfelelően történnek a kezdő lépések.
- Mielőtt felküldöd a terméket, kérünk, egyeztess kollégánkkal, e-mailben (a konzolok@playitstore.hu címen). Részletesen írd le, milyen termékről van szó, milyen kiegészítők, kábelek, játékok stb. vannak hozzá, amiktől szintén meg szeretnél válni. Mindenképpen az e-mailt részesítjük előnyben, mert így kollégánknak lehetősége van rá, hogy alaposan átgondolt ajánlatot küldjön neked. Az ajánlattételnél megmondja, hogy be tudjuk-e számítani a terméket (ez a piaci igényektől függ) illetve egy körülbelüli árat tud neked ajánlani.
- A terméket elküldheted postai úton, vagy igénybe veheted futárszolgálatunkat. A második esetben, kérünk, jelezd kollégánk felé az igényedet és az e-mailben add meg pontos címedet, ahová a futár mehet, hogy felvegye a csomagot. Érdemes az időpontot is megadni, amikor elérhető vagy a címen.
- FONTOS! A csomagon a következő szállítási cím szerepeljen:
PlayitStore, BestByte Kft.
1139. Budapest, Fáy u. 45. - Még egy lényeges elem! A csomagon belülre kérünk, helyezz el egy levelet számunkra, amelyen feltünteted neved, pontos címedet és a megbeszélteket, illetve ha vételre küldöd a terméket, akkor bankszámlaszámodat is, hogy könnyebb legyen beazonosítani a beérkezett csomagot! Köszönjük!
- Ha a csomag beérkezett hozzánk, az általad megadott elérhetőségen megkeresnek a kollégák, hogy a gép/játék/ kiegészítő állapota alapján egy pontos árajánlatot adjanak.
- Amennyiben elfogadod a megajánlott összeget, azt jóváírjuk neked a következő rendelésednél vagy átutalják neked a megadott bankszámlaszámra!
- Amennyiben nem felel meg neked az ár, visszaküldjük neked a csomagot! Felhívjuk azonban a figyelmedet, hogy ebben az esetben is téged terhel a retúr szállítás költsége.