Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Szerviz információk

Tevékenységünkről:
Cégünk évek óta foglalkozik asztali és hordozható játékkonzolok szakszerű javításával és állapotfelmérésével. Szakképzett és tapasztalt munkatársaink gyors és alapos javítással örömmel állnak rendelkezésedre. Munkáinkra a gyártók által megszabott garanciákat vállaljuk.


Hibajelentés:

A SZERVIZ menüpontra kattintva érheted el a "Szervizes kérdés beküldése" opciót, mely a szerviz-oldal tetején található. Itt megoszthatod velünk a géped problémáját, és ha lehetséges, email-ben igyekszünk megválaszolni, mi lehet a baja elektronikus házi-kedvencednek.

 

Szervizelés menete:

Ha nem szeretnél időt és energiát ölni a konzol elszállításába, igénybe veheted szervizfutár szolgálatunkat.

  • Az igénybevétel menete:
1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot. Az űrlapot a "SZERVIZ" menüpontra kattintva éred el, a "Szervizfutár rendelés" gombra kattintva.

2. Ha a megrendelőlapot pontosan kitöltötted, nem kell mást tenned, mint otthon várni futárunkat, aki a megrendelés időpontjától függően, a legrövidebb időn belül fel fog keresni.
3. Dobozold be a meghibásodott konzolt, ha lehet úgy béleld ki a dobozt, hogy a gép ne mozdulhasson el, ne rázkódhasson szállítás közben. Mindig ragaszd le a dobozt, nehogy kinyíljon! a A gépre is ragassz egy papírt, olvashatóan írd fel neved, címed és telefonszámod, vagy email címedet, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra írd rá a címed, valamint címünket:
Szerviz - PlayIT Store
1139 Budapest, Frangepán utca 46.
4. Ha futárunk megérkezik, a csomag átadásán kívül semmi teendőd nincsen már. Ugyanis a szállítási díjakat (1500 Ft elviteli és 1500 Ft visszaszállítási díj) csak a termék visszaérkezésekor kell megtérítened. A szolgáltatás előnye, hogy a futárszolgálatot igénybe vett megrendelők gépeit gyors-szervizünk javítja, így a javítási átfutási ideje akár a felére is csökkenhet. A gyors-szervizért semmilyen plusz költséget nem számítunk fel.
5. A csomagod beérkezésekor ellenőrizzük a tartalmát, és értesítést küldünk a megrendeléskor megadott email címedre. Ekkor kerül beütemezésre a szervizmunka. Amennyiben árajánlatra tartasz igényt, a hibafeltárást követően szintén email-ben értesítünk a várható költségről, amelyre oldalunkon, válaszlevélben, vagy telefonon is visszajelezhetsz, hogy igényt tartasz-e a szervizdíj ismeretében is a szerelésre vagy nem. Visszajelzésedre feltétlenül számítunk, hiszen amíg nem tájékoztatsz további szándékodról, nem tudjuk sem megjavítani, sem összecsomagolni a gépedet. A készüléket addig a beérkezéskori állapotában parkoltatjuk.
6. Amint elkészült a géped, email-ben értesítést küldünk, melyben informálunk a szervizköltségekről is. A gépeket javítás után minden szervizfutárral küldött készüléket szigorított tesztelési procedúrának vetjük alá, mivel személyesen nem győződhetsz meg az eredményről. Ezzel biztosítjuk, hogy csak működőképes állapotban érkezhet vissza hozzád a javításra küldött készüléked.
7. Miután megjavítottuk a berendezést, és a tesztelések is rendben lezajlottak, aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik 1-2 munkanapon belül kiszállítják hozzád.

Összegzésként tehát:
      - töltsd ki az űrlapot
      - csomagold be a gépet
      - várd meg a futár kiérkezését, az anyagiakat pedig elég a visszavitelkor rendezni.
Költségek, melyek az egész ország területére érvényesek:
 - 1500 Ft elviteli díj
 - 1500 Ft visszaszállítási díj
 - standard szervizdíj (árajánlat igénylés esetén előzetes tájékoztatást küldünk)

Személyes leadás / felvétel:

Személyes leadásra és felvételre kizárólag a Hunyadi téri üzletünkben van lehetőség! (1067 Budapest, Hunyadi tér 3.)

 

FONTOS!
A futárszolgálat nem a PlayitStore tulajdonában van, hanem együttműködő partnerünk. Tehát a szállítási költségek nekünk is adottak. Emiatt függetlenül attól, hogy végül elállsz a termék javíttatásától, az el- és a visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt sajnos nem áll módunkban átvállalni. A G4S végzi a futárszolgálat teljesítését, akivel nekünk szerződéses együttműködésünk és fizetési kötelezettségünk van minden esetben, ezért a díjat mindenképpen ki kell fizetni.

A ki- és visszaszállítás költsége tehát minden esetben azt terheli, akinek javítási szándéka van, úgy mint egy általános vásárlás esetén. (A szervizfutár is olyan mint egy vásárlás- tulajdonképpen megvásárlod a géped megjavítását- így egy bármilyen más üzletben megvásárolt termékhez hasonlóan, a termék visszavitele esetén sem fizetik ki a vásárló számára az útiköltségét vagy a postaköltségét. Például ha veszel egy nadrágot vagy lemezlejátszót. Gondold végig! :) ) A futárszolgálat csupán egy kényelmi lehetőség, amit felajánlunk vásárlóink számára, de annak költségét nem tudjuk átvállalni. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.

Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét.



Vissza
K&H
Árukereső.huÁrukereső.hu
www.playitstore.hu